Business Hi-Tech

Grupul eMAG a vândut produse de peste 520 milioane lei de Black Friday. Circa 30% au provenit de pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria

Cătălin Diţ, country manager eMAG Ungaria

Cătălin Diţ, country manager eMAG Ungaria

Autor: Ioana Nita

29.11.2017, 12:00 1024

Dante International, compania care administrează retailerul online eMag, cu prezenţă în România, Bulgaria şi Ungaria, a înregistrat vânzări totale de 522 milioane lei în perioada în care a organizat campania de reduceri Black Friday pe cele trei pieţe. Aproxi­mativ 70% din vânzări au fost făcute pe piaţa locală, iar restul pe pieţele din Bulgaria şi Ungaria.

În România, evenimentul de Black Friday a fost organizat pe data de 17 noiembrie, în timp ce în Bulgaria şi Ungaria, acesta s-a desfăşurat o săptămână mai târziu, pe data de 24 noiembrie.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro