Business Hi-Tech

RomTelecom restituie companiilor 10 milioane de euro

21.10.2004, 00:00 10

Compania de telecomunicatii RomTelecom va restitui aproximativ 10 milioane de euro clientilor persoane juridice, suma reprezentand totalul avansului incasat de la acestia pe post de garantie.
"Decizia de restituire a avansului incasat de la clientii nostri, persoane juridice, a fost luata ca urmare a noii politici a RomTelecom - de orientare catre client", a declarat Dan Pazara, director Relatii Externe al companiei de telecomunicatii.
RomTelecom percepea un "avans spre decontare" companiilor-client, suma care era folosita in situatiile de intarziere la plata, pentru evitarea suspendarilor. Restituirea celor 10 milioane de euro se va efectua cu ocazia emiterii facturilor telefonice cu termen de plata in luna noiembrie. RomTelecom a mai anuntat ca, incepand cu aceeasi luna, va inceta perceperea acestui avans.
Recent, oficialii RomTelecom au declarat ca reteaua telefonica din Bucuresti va deveni complet digitala inainte de sfarsitul acestui an. "Procesul de digitalizare completa a Capitalei se deruleaza in paralel cu cel la nivel national, conform caruia toate centralele care nu erau digitale vor fi inlocuite pana in decembrie 2005", a declarat directorul executiv comercial al companiei, Pieter Bakker. Potrivit datelor operatorului, aproape 70% din centralele la nivel national sunt digitale, iar in Bucuresti procentul depaseste 80%.