Business Hi-Tech

Start-up-ul Service-return.com a investit 200.000 euro într-un hub în Capitală

Ionuţ Grossu, managing director în cadrul Service Return

Ionuţ Grossu, managing director în cadrul Service Return

Autor: Ioana Nita

26.07.2016, 00:05 442
Service-return.com, start-up-ul online care oferă servicii de service, garanţii şi extragaranţii „door to door“ pentru ceasuri şi telefoane mobile în Europa, a investit circa 200.000 de euro pentru deschiderea unui hub în Bucureşti, de unde se va asigura recepţionarea produselor electronice pentru trimiterea lor la reparaţii în service-urile autorizate.
 
Compania Service Return SRL, înfiin­ţată la începutul anului, le pune la dispoziţie re­tai­lerilor şi consumatorilor servicii de garan­ţii şi extragaranţii pentru ceasuri şi pro­duse electronice de mici dimensiuni precum tele­foane mobile, tablete şi alte gadget-uri (smartwatch-uri, becuri inteligente, drone etc.) prin intermediul unei platforme online. Centrul din Bucureşti, al doilea după hub-ul din Baia Mare, are o su­pra­faţă de 300 metri pătraţi şi este destinat recep­ţionării de cea­suri şi produse elec­tro­nice de mici dimensiuni pre­cum, telefoane mobile, tablete, smart­watch-uri, becuri inteli­gen­te sau drone.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro