Iulian Margeloiu, absolvent al Facultăţii de Cibernetică din cadrul ASE şi al unui MBA la Londra, a dezvoltat o soluţie software de tip CRM (Customer Relationship Management) în cloud dedicată IMM-urilor, ţinta sa fiind ca până la finalul acestui an să atragă 5.000 de utilizatori şi să ajungă la cifră de afaceri cuprinsă între 40.000 şi 50.000 euro. Soluţia, numită ProfiCRM, este operată de compania Bubble Bytes, înfiinţată în 2015 în România ca SRL-D.
„Soluţia a fost începuta anul trecut într-o formă de «private beta». Împreună cu companiile partenere, am definit fluxurile de lucru şi am testat aplicaţia. Începând cu luna decembrie am început să acceptăm utilizatori noi. În prezent avem aproximativ 150 de clienţi din 15 ţări (SUA, Marea Britanie, China, Nigeria, Elveţia, Turcia etc). Cei mai mulţi dintre utilizatorii noştri sunt companii mici şi mijlocii care activează în zona serviciilor sau a producţiei şi a distribuţiei de echipamente (industriale, de construcţii, mobilă etc.)”, a declarat Iulian Margeloiu, fondatorul şi CEO-ul Bubble Bytes. El este de asemenea şi fondatorul firmei Sniperlab, specializată în dezvoltarea de aplicaţii mobile. Profitul obţinut din activitatea de dezoltare a aplicaţiilor mobile a permis finanţarea parţială a start-up-ului Bubble Bytes. Investiţia iniţială în în dezvoltarea soluţiei ProfiCRM se ridică la circa 50.000 euro.