Business Hi-Tech

Vânzările de produse audio au crescut cu 5% anul trecut: piaţa audio s-a revigorat, faţă de piaţa foto care este în declin

Lucian Rădulescu, Sony: Oferta de produse foto şi video se va restrânge, la raft - vor rămâne doar nişele de full frame, action cam şi obiective interschimbabile

Lucian Rădulescu, Sony: Oferta de produse foto şi video se va restrânge, la raft - vor rămâne doar nişele de full frame, action cam şi obiective interschimbabile

Autor: Ioana Nita

06.01.2016, 00:06 233
Piaţa audio a înregistrat o creştere uşoară de circa 4-5% din punct de vedere cantitativ în primele nouă luni ale anului trecut, în condiţiile în care vânzările noilor categorii de pro­duse, cum ar fi boxele wireless sau căşti care redau sunetul la rezoluţie înaltă (hi-res), potrivit reprezentanţilor producătorului japonez de electronice Sony.
 
„Anul trecut am văzut o revigorare pe piaţa audio în com­paraţie cu piaţa foto, care este în declin. Pe piaţa audio există o dinamică diferită între categorii. Per total, piaţa este în uşoară creştere - cu aproape 5%, însă există cate­gorii de produse precum minisistemele audio stereo tradiţionale care sunt în scădere, dar şi categorii noi de produse care sunt în creştere - sistemele audio all-in-one, căştile cu valoare adăugată - nu simple căşti pentru tele­fon, ci căşti pentru audiofili, căşti care redau sunetul la o re­zoluţie înaltă (hi-res)“, a spus Lucian Rădulescu, branch manager pentru Sony România şi Republica Moldova.
 
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro