Lucian Rădulescu, Sony: Oferta de produse foto şi video se va restrânge, la raft - vor rămâne doar nişele de full frame, action cam şi obiective interschimbabile
Piaţa audio a înregistrat o creştere uşoară de circa 4-5% din punct de vedere cantitativ în primele nouă luni ale anului trecut, în condiţiile în care vânzările noilor categorii de produse, cum ar fi boxele wireless sau căşti care redau sunetul la rezoluţie înaltă (hi-res), potrivit reprezentanţilor producătorului japonez de electronice Sony.
„Anul trecut am văzut o revigorare pe piaţa audio în comparaţie cu piaţa foto, care este în declin. Pe piaţa audio există o dinamică diferită între categorii. Per total, piaţa este în uşoară creştere - cu aproape 5%, însă există categorii de produse precum minisistemele audio stereo tradiţionale care sunt în scădere, dar şi categorii noi de produse care sunt în creştere - sistemele audio all-in-one, căştile cu valoare adăugată - nu simple căşti pentru telefon, ci căşti pentru audiofili, căşti care redau sunetul la o rezoluţie înaltă (hi-res)“, a spus Lucian Rădulescu, branch manager pentru Sony România şi Republica Moldova.