Business Internaţional

Dairy Crest isi creste profitul

23.09.2004, 00:00 7

Dairy Crest Group, cel mai mare producator de produse lactate din Marea Britanie, spune ca profitul companiei a realizat "o crestere importanta" in prima jumatate a anului si ca a vandut mai mult iaurt Yoplait si unt Clover, informeaza Bloomberg.
"Au fost sase luni importante pentru afacerea Dairy Crest cu rezultate peste asteptari in raza de acoperire a afacerii", spune Drummond Hall, Director Executiv al companiei.
"Continuam sa fim incurajati de performantele brand-urilor noastre importante", continua acesta.
Luna trecuta, Dairy Crest a anuntat,insa, ca va pierde contractul de 60 de milioane de lire sterline (108 milioane de dolari) cu Tesco, cel mai mare retailer britanic, in primul trimestru din 2005. Oficiali ai companiei au spus ca pierderea contractului "va avea un impact important" pentru profiturile din 2005 si primul trimestru din 2006, care vor avea o scadere intre 12 si 15 milioane de lire.
Stocul a scazut anul acesta cu 24% pana in acest moment, iar actiunile au inregistrat cea mai mare scadere in 8 ani, in urma anuntului pierderii contractului cu Tesco.
Brand-urile Utterly Butterly si St. Ivel Gold, care apartin de Dairy Crest, au rezistat bine in aceasta perioada, deoarece compania a cheltuit mai mult pe advertising in acest sector.