„Din 2011 până în 2014 au fost achiziţionate 24 de hectare de teren pe care s-a plantat viţă-de-vie (…). Cele 67.000 de sticle sunt împărţite în patru sortimente: un roze, un cupaj alb, un cupaj roşu şi vinul zonei, Fetească Neagră”, a spus Bogdan Boeru, unul dintre acţionarii grupului de firme.
El dezvoltă afacerile familiei împreună cu fratele Dragoş şi tatăl Gheorghe Boeru, iar proiectul din industria vinului se derulează la Dealu Mare (Valea Călugărească), una dintre cele mai cunoscute regiuni viticole ale ţării. Romair Consulting oferă consultanţă în proiecte finanţate de UE.
Ideea acestui business a apărut în 2010, după ce firma de consultanţă a avut mai multe proiecte pentru producători de vin, iar vânzările de vin au început în noiembrie 2014. Targetul de vânzări pentru anul acesta este de 65.000 de sticle (1,8 mil. lei). Bogdan Boeru a spus că, în 2011, planul pe care l-a schiţat a fost să înceapă să vândă în HoReCa, pentru a face cunoscut brandul, iar apoi să se mute în key accounts, acolo unde se fac volumele.