Retail&Agrobusiness

Cramele Rotenberg: 85% din vânzările noastre vin din retail

Cramele Rotenberg: 85% din vânzările noastre vin din...

Autor: Cristina Rosca

05.08.2016, 00:05 156

Antreprenorul Mihail Rotenberg a intrat în businessul cu vin atunci când a decis să iasă la pensie şi să se dedice pasiunilor sale – arta şi vinul. Astăzi, produce sub brandul Cramele Rotenberg maximum 120.000 de sticle de vin pe an, fiind o cramă pe care el o numeşte butic.

„Cel mai bine se vinde astfel un vin de-al nostru care în supermarket costă 40 de lei. De altfel, circa 85% din vânzările noastre vin din retail“, spune antreprenorul care şi-a poziţionat businessul pe segmentul pre­mium. El adaugă că a mers cu vinul acolo unde sunt şi clienţii, iar clienţii vinurilor Rotenberg au 1-2 copii, un SUV japonez sau coreean, o maşină mică, un credit ipotecar şi lucrează într-o multinaţională.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro