Companii

România, la egalitate cu Ucraina şi Coreea de Sud în intenţiile marilor retaileri de a se extinde

Foto Shutterstock

Foto Shutterstock

Autor: Cristina Cuncea

12.03.2014, 00:00 159

România se află pe locul 35 din 55 într-un top mondial al ţărilor unde cei mai importanţi retaileri vor să se extindă în acest an, pe aceeaşi poziţie cu Ucraina şi Corea de Sud, situându-se însă mai bine decât Slovacia, Ungaria, Grecia sau Bulgaria, potrivit CBRE. Compania de consultanţă imobiliară a intervievat peste 130 de retaileri din Europa, America şi Asia, pentru a afla numărul de magazine pe care aceştia vor să le deschidă în acest an şi pieţele de care sunt interesaţi.

Pe baza răspunsurilor acestora, România s-a plasat pe poziţia 35 în top, în condiţiile în care 6% din retailerii intervievaţi (8 companii) au indicat ca posibilă ţintă pentru extindere în acest an piaţa locală. Numărul redus de retaileri care vor să se extindă pe piaţa locală în acest an an ar putea fi explicat şi de diminuarea activităţii în domeniul dezvoltării de proiecte de retail.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.03.2014