Companii

Yiannis Lagos, Elmec: Galeria Famous Brands din Bucuresti Mall va insemna si 100 de noi angajari

Yiannis Lagos, Elmec: Galeria Famous Brands din Bucuresti Mall va insemna si 100 de noi angajari

Yiannis Lagos, membru in consiliul director al companiei Elmec: Cel mai important brand al nostru este Nike. In galeria Famous Brands din Plaza Romania, 35% din vanzari sunt aduse de brandurile Nike si Converse, procentaj care se poate extrapola.

04.05.2007, 14:22 191

Yiannis Lagos, membru in consiliul director al companiei Elmec, importatorul Nike pe piata locala, spune ca numarul de angajati ai companiei va creste de la 700 de persoane la finele anului trecut, pana la 850 de persoane in luna iunie, pentru a putea sustine dezvoltarea afacerii.
"Cresterea mare a numarului de angajati va proveni din urma faptului ca vom deschide o noua galerie comerciala la sfarsitul lunii iunie, in Bucuresti Mall. Doar pentru operarea galeriei vom avea nevoie de circa 100 de persoane. In plus, facem angajari si pentru alte magazine pe care ne-am propus sa le deschidem", spune Lagos.
Elmec Romania, subsidiara locala a companiei elene Elmec Sport, opereaza la ora actuala 36 de magazine in Romania, dintre care 10 au fost deschise in anul 2006. Printre brandurile importate pentru piata locala se numara Nike, Converse, Killah, Miss Sixty, Docker's, Energie, Polo, Reply sau Calvin Klein.
In afara de acestea, Elmec Romania este si importator al producatorului de echipamente de fitness TechnoGym si opereaza si clubul de sanatate Wellness Club in cadrul centrului comercial de tip mall Plaza Romania. Potrivit lui Lagos, Nike este cel mai important brand, avand dedicate 20 de magazine exclusive (9 in Bucuresti si alte 11 in provincie - n.r.).
"Cel mai important brand al nostru este Nike. In galeria Famous Brands din Plaza Romania, 35% din vanzari sunt aduse de brandurile Nike si Converse, procentaj care se poate extrapola (la nivelul intregii companii - n.r.)", spune Lagos, care este si human capital director al Elmec.
Potrivit planului strategic de dezvoltare al companiei, anul 2007 va insemna atat cresterea numarului de magazine monobrad ca Nike, de la 58 de unitati la sfarsitul anului trecut pana la 70 de magazine in anul 2008 (incluzand aici pietele de desfacere din Romania, Bulgaria si Grecia) sau Women Secret, de la 5 la 10 unitati, cat si deschiderea a doua galerii multibrand Famous Brands (momentan, compania opereaza opt magazine Famous Brands in Bucuresti si sapte in provincie).
"Pentru 2007 insa, cel mai important proiect este Galeria Famous Brands din Bucuresti Mall. Ea va aduce un concept nou pe piata din Romania, concept importat din Grecia. Galeria va avea circa 1.500 de metri patrati si va comercializa toate produsele noastre, intr-un spatiu amenajat in concordanta cu cerintele specifice fiecarui brand", spune Yiannis Lagos. De asemenea, compania a cumparat in 2002 un imobil in centrul Bucurestiului, cu o suprafata de circa 6.000 mp, care va fi deschis la inceputul anului 2008, ca si magazin universal dedicat comercializarii de incaltaminte, cosmetice si imbracaminte. Pentru sfarsitul anului 2008 este programata si finalizarea investitiei in cladirea de birouri pe care compania o construieste in zona Otopeni, si care va avea o suprafata construita de circa 35.000 de metri patrati. Numele celorlalte companii care isi vor stabili sediul in cladirea de birouri din Otopeni nu se cunosc inca, spune Lagos, dar proiectul a fost finalizat, iar constructia va incepe luna aceasta.
"Elmec Romania este o companie care importa branduri cunoscute din industria de wellness, asa ca si birourile din Otopeni vor fi amenajate potrivit conceptului de "Wellness Office, si vor dispune de spatii comerciale, sali de conferinta, o sala de fitness, terenuri de tenis si de squash si de o gradinita pentru copii", spune reprezentantul Elmec Romania.
Cea mai importanta investitie imobiliara a companiei este dezvoltarea unui centru comercial de 122.000 metri patrati in Craiova, printr-o investitie de 80 mil. euro, realizata in parteneriat cu dezvoltatorul imobiliar Aleonsor. Cifra de afaceri realizata de Elmec Romania in 2006 a fost de 33,9 mil. euro, circa 20% din veniturile totale ale grupului elen si mai mult decat dublul afacerilor derulate in anul 2005, care s-au cifrat la valoarea de 15,3 mil. euro.
Unul dintre cei mai mari investitori in publicitate, Elmec Romania, este sponsorul oficial al echipelor de fotbal Steaua si Dinamo, a numerosi jucatori din echipa nationala de baschet si a Federatiei Romane de Baschet.
Pe segmentul de articole sportive, Elmec concureaza pe piata locala cu companii precum Extenso (importatorul Lotto, Stonefly sau Gas), grupul RTC (care detine brandurile Esprit si Springfield), Errea, Adidas, Puma sau Reebok. Pe segmentul de articole de imbracaminte casual, printre competitorii companiei se numara importatorul Azali Trading (brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka) sau Solmar (Mango, Promod).