Eveniment

Campanie sociala semnata McCann

23.07.2004, 00:00 19



McCann/Creative Services a realizat campania sociala "Apara-te impotriva discriminarii", proiect initiat de Agentia de Monitorizare a Presei - Academia Catavencu si finantat de Fundatia pentru o Societate Deschisa.



"Principalul scop al campaniei este promovarea Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) si a principiilor non-discriminatorii. Campania media s-a concentrat pe discriminarea femeilor, a romilor, discriminarea pe criterii de orientare sexuala, a persoanelor cu disabilitati si a discriminarii pe criterii de varsta", a declarat Ciprian Necula, coordonatorul proiectului din partea Agentiei de Monitorizare a Presei - Academia Catavencu.



Obiectivele campaniei sunt evidentierea prezentei fenomenului discriminarii in peisajul social romanesc actual, semnalarea faptului ca exista o legislatie in vigoare care pedepseste actul discriminatoriu si indrumarea victimelor discriminarii catre CNCD.



Campania media este derulata prin Universal McCann, in regim de gratuitate, si cuprinde un spot TV, patru spoturi radio difuzate si trei vizualuri outdoor cu 30 de citylights-uri.