Eveniment

La aniversare, Pro TV a primit cadou audiente record

03.12.2004, 00:00 48



Pro TV a inregistrat in ziua aniversara de 1 decembrie, in intervalul orar 7 dimineata - 2 noaptea, o medie zilnica de 6,4 puncte de rating si 27,1% cota de piata pe publicul tinta al postului, respectiv urban 18 - 49 ani, conform datelor oferite de TNS AGB-International.



Ca la fiecare aniversare, Pro TV a facut spectacol pe 1 decembrie, difuzand editii speciale ale stirilor Pro TV, precum si emisiunile Teo, Vacanta Mare si La Bloc, care au adunat in fata televizoarelor milioane de romani, datorita retetelor unice menite sa sublinieze importanta unei sarbatori duble: 9 ani de Pro TV si Ziua Romaniei.



In comparatie cu rezultatele obtinute de Pro TV, TNS AGB International a declarat pentru Antena 1 rezultate pe acelasi public de 4,9 puncte de rating si o cota de piata de 20,9%, iar pentru TVR1, 2 puncte si 8,6%.



In prime time, pe intervalul orar 19:00-23:00, Pro TV a fost lider pe acelasi public, cu o medie de 11 puncte de rating si 26,5% cota de piata. Principalele adversare, Antena 1 si TVR 1, au reusit 9,7 puncte si 23,5%, respectiv 4,5 si 10,7%.



La sarbatoarea Pro TV-ului si a romanilor, incepand de la 7 dimineata si pana la 2 noaptea, 9.283.000 de romani din toata tara s-au uitat la Pro TV cel putin un minut, mai precis aproape jumatate din persoanele din mediul urban care au televizor.



De asemenea, in cel mai important interval orar al zilei, intre 19:00 si 23:00, 7.104.000 dintre romanii din toata tara care detin televizor s-au uitat la Pro TV cel putin un minut, in timp ce stirile de la ora 19:00 au reusit pe publicul tinta o medie de 13,7 puncte de rating si 37,9% cota de piata.



In acelasi timp, Antena 1 a adunat 7,1-19,7%, iar TVR 1 2,7-7,5%.



Dimineata, stirile au strans pe publicul 18-49 urban un cuplu de rezultate care au lasat concurenta in urma: 3,7 puncte de rating si 30,1% cota de piata. Pe acelasi public, Antena 1 a inregistrat 1,9-15,1% si TVR1, 0,7-5,7%.



Cele cinci buletine de stiri difuzate pe parcursul zilei, de la 11:00, 12:00, 13:00, 14:00 si 15:00, au realizat o medie de 5,5 puncte de rating si 30,4% cota de piata, avand un impact si o cautare impresionanta in randul tinerilor. De altfel, in randul romanilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, atat prin editiile speciale cat si prin stirile diminetii, Pro TV a dominat clar graficele de audienta.



Incepand de la ora 20:25, Pro TV a difuzat emisiunea "Vacanta Mare" - editie de sarbatoare, care a obtinut 12,5 puncte de rating si 28,5% din cota de piata pe publicul tinta al postului, fata de Antena 1, care a strans doar 7,7 puncte de rating si 17,6% cota de piata, si TVR 1, care a obtinut 4,4 puncte si 10,1%, potrivit datelor furnizate de TNS-AGB International.



Cele 3 editii speciale ale "Vacanta Mare" au obtinut o medie de 6,2 puncte de rating si 31,5% cota de piata pe publicul tinta al Pro TV.



Marea petrecere de la Teo, care a inceput la ora 15:59 si s-a incheiat la 18:59, a inregistrat o audienta impresionanta de 7,8 puncte de rating si 27,2% cota de piata fata de Antena 1, care a avut 6,5 rating si 22,4% cota de piata, si de TVR 1, care a acumulat 2,8 puncte si 9,8% pe acelasi public.



Emisiunea "La Bloc" a inceput la ora 14:24 si s-a terminat la 14:54, obtinand 7,2 puncte de rating si 33,5% cota de piata, fata de Antena 1, care a acumulat 5 puncte si 23,2% cota de piata, si TVR 1, care a strans 0,9 puncte si 4,1%.



Cele doua editii speciale ale emisiunii, difuzate la ora 10:42 si la ora 11:37, cu cele mai amuzante momente ce s-au petrecut "La Bloc" de-a lungul timpului, au obtinut o medie de 5,1 puncte de rating si 33% cota de piata pe publicul comercial.