Eveniment

Leo Burnett, a doua oara Agentia Anului in Romania

31.05.2004, 00:00 19

Leo Burnett & Target a castigat pentru a doua oara consecutiv titlul de Agentia Anului, la cea de-a patra editie a Festivalului de Publicitate Ad'Or, a carui festivitate de premiere s-a desfasurat sambata seara, la Tenis Club Bucuresti. Ca si anul trecut, in clasamentul agentiilor, Leo Burnett a fost urmata de McCann-Erickson. Campania "Nu se uita usor" realizata de Leo Burnett pentru Muzeul "Grigore Antipa" a obtinut titlurile de "Campania Anului" si "Cel mai bun print" (ad-ul "Cainele"). Tot Leo a castigat si "Cel mai bun spot TV" cu lucrarea "Smart Readers" - Academia Catavencu. McCann-Erickson a obtinut titlul de "Cel mai bun spot radio" cu "Spring Depression" - Loto 6/49, distinctie acordata pentru prima oara in istoria festivalului, iar lucrarea "Positive" realizata de Graffiti BBDO pentru "Guinnes" si-a adjudecat titlul de "Cel mai bun outdoor". Proiectul "Studentii" realizat de Next Cap pentru Ziarul Financiar a fost premiat la Colaterale, categoria sales promotion.