Eveniment

Nestle, 39% din piata la napolitane ambalate

15.02.2005, 00:00 118

Compania Nestle Romania, producatorul napolitanelor Joe, a atins anul trecut o cota de piata de 39% in valoare pe piata napolitanelor ambalate, pe fondul diversificarii gamei de produse, a anuntat compania, care a anuntat lansarea a doua noi sortimente de napolitane in ciocolata sub marca Joe Crunch. "Ne asteptam ca noul portofoliu sa tripleze vanzarile pentru gama Joe Crunch si sa-i dubleze cota de piata pe segmentul batoanelor de ciocolata", a spus Angela Dinu, Group Brand Manager la Nestle Romania. In septembrie anul trecut, Nestle a lansat batoanele de napolitana in ciocolata Joe Crunch, care potrivit datelor furnizate de companie au ajuns la o cota de 4,6% din categoria batoanelor de ciocolata, unde concureaza cu Masterfoods (Snickers, Mars, Twix), Kraft Foods (Smash, Poiana, Africana), Excelent (Stil, Papi, Vis), Ulker (Luna, Albeni, Metro). Compania a anuntat ieri extinderea cu inca doua sortimente a gamei Joe Crunch, respectiv Joe Cruch Choco Drops si Joe Crunch Peanuts. Consform unui studiu ACNielsen, citat de companie, brandul Joe a ajuns pe primul loc in 2004 pe piata napolitanelor ambalate, inregistrand o crestere de piata valorica de 8 puncte, de la 31% in perioada decembrie 2003 - ianuarie 2004, la 39% in octombrie-noiembrie 2004.