Info

(P) O unealtă informatică multifuncţională pentru biroul dvs. care îşi merită banii

(P) O unealtă informatică multifuncţională pentru...

Autor: Publicitate

07.11.2017, 09:00 583

În ziua de azi calitatea şi fiabilitatea sunt lucrurile cele mai căutate. Încercăm să reducem cheltuielile oriunde putem. De exemplu, mulţi dintre noi cumpără haine ieftine având mărci necunoscute, fabricate din materiale ieftine şi, într-o anumită măsură, este logic, deoarece încercăm să cumpărăm unele noi imediat ce ne plictisim de cele pe care tocmai le-am cumpărat, nu-i aşa? Însă sunteţi pregătit să urmaţi aceeaşi logică „să o cumpărăm pe cea mai ieftină” atunci când vă cumpăraţi o maşină sau un zăvor pentru uşa locuinţei? Este chiar derutant, pentru că ne dorim să ne putem baza pe anumite lucruri. Aceleaşi principii sunt valabile şi în cazul uneltelor informatice, datorită cărora compania Dvs. va deveni indiscutabil mai competitivă şi mai eficientă. Şi exact acesta este motivul pentru care aceste unelte au şi un preţ pe măsură – deoarece vă redefinesc stilul de a munci.

Fără îndoială, o astfel de unealtă este şi noul ABBYY FineReader 14. Probabil vă gândiţi că este doar o simplă îmbunătăţire a bine-cunoscutului software OCR cu care suntem deja obişnuiţi de mai bine de 10 ani. Ei bine, pregătiţi-vă de o surpriză plăcută!

De 3 ori mai multă valoare

ABBYY FineReader 14 este un „briceag elveţian”, o unealtă multifuncţională care cu reuşeşte de una singură să substituie trei programe separate: cititor PDF, program de conversie a documentelor (OCR) şi program de comparare a documentelor. Dacă vă gândiţi să achiziţionaţi trei soluţii software separate pentru aceste activităţi, vă veţi da seama foarte rapid că FineReader 14 este un adevărat chilipir.

De 3 ori mai puţine griji

Cu cât aveţi mai puţine programe, cu atât va fi mai uşor şi comod tuturor să lucreze – atât utilizatorilor, cât şi administratorilor de sistem. Datorită diverselor metode de instalare pe mai multe staţii de lucru şi utilitarului License Manager foarte comod, managerii IT pot ţine sub control eficient programul în reţeaua internă a biroului. De exemplu, 100 de licenţe pentru 100 de staţii de lucru pot fi livrate cu un singur număr de serie. Ca urmare, introducerea şi activarea acestuia în vederea instalării nu necesită prea mult timp. În acelaşi timp, utilizatorii nu trebuie să apeleze prea des departamentul IT, pentru că aplicaţia poate fi învăţată uşor şi este foarte prietenoasă.

Aveţi nevoie de asistenţă tehnică? Nicio grijă! Echipa de asistenţă a ABBYY va deservi absolut gratuit toţi proprietarii înregistraţi ai aplicaţiei. Acest lucru înseamnă economie de fonduri şi efort.

De 2 ori mai mult timp economisit

Pentru o companie, procesul de achiziţie a unei aplicaţii în sine poate fi anevoioasă: trebuie parcurse modalităţi de licenţiere complicate, trebuie îndeplinite cerinţe complexe etc. Nu v-aţi dori să economisiţi timp şi în acest proces?

Pe lângă timpul pe care îl veţi economisi utilizând aplicaţia, programul de licenţiere ABBYY Corporate Plus vă va ajuta, în calitatea Dvs. de profesionist IT, să economisiţi timp în faza de achiziţie. Programul oferă metode de licenţiere simple şi transparente pentru companii şi organizaţii. În acelaşi timp, acesta este adaptat la nevoile efective ale diverselor companii, în funcţie de frecvenţa utilizării, dimensiunea organizaţiei şi infrastructura informatică folosită. Aveţi nevoie de mai multe licenţe? - plătiţi mai puţin beneficiind de reducerile atractive pentru achiziţia de volume mai mari.

Preferaţi să cumpăraţi de la un partener de încredere? Nu veţi avea probleme nici în acest caz - partenerii calificaţi ABBYY asigură consultanţă pre-vânzare competentă, poate organiza rapid încheierea tranzacţiei de vânzare şi livrarea licenţelor cumpărate în limba locală.

Aşadar, ce urmează? Cum pot solicita o licenţă specială gratuită de evaluare pentru compania mea?

Accesaţi site-ul oficial din România al ABBYY, completaţi un formular electronic simplu şi începeţi să exploataţi avantajele noului FineReader 14 fără întârziere.

Nu eficienţa şi calitatea muncii din biroul Dvs. ar trebui să fie subiectul minimalizării cheltuielilor, în cazul în care compania Dvs. doreşte să devanseze concurenţa în lumea de azi.