Media & Advertising

Cei care trebuie să schimbe România: Azi Mona-Lisa Caravaniez, Ogilvy & Mather

Cei care trebuie să  schimbe România: Azi Mona-Lisa Caravaniez, Ogilvy & Mather

Autor: Business Magazin

09.08.2011, 00:02 629

Are de 15 ani o relaţie cu industria depublicitate, pe care o consideră una dintre cele mai mari pasiuniale vieţii sale. De un an lucrează la Ogilvy, locul în care spunecă şi-a redescoprit entuziasmul pentru acest domeniu.

"Am testat diverse job-uri încă dinfacultate, am citit foarte mult despre domeniu şi adver­tisingul adevenit pasiunea mea", spune Mona-Lisa Caravaniez. După examenul delicenţă, a aplicat pentru postul de junior account executive şiastfel şi-a făcut intrarea în publicitate. "Pe măsură ce amprogresat, am avut foarte des confirmarea că acesta este domeniulcare mă reprezintă", mărturiseşte Carvaniez.

Prima agenţie la care a lucrat a fost Saatchi& Saatchi, unde a petrecut opt ani, "dar în trei perioadediferite". Alte două agenţii în care s-a format ca practician aufost D'Arcy şi Y&R. Timp de şase luni a trecut şi de cealaltăparte a baricadei şi a decis să lucreze la "client". Aceastăperioadă nu a făcut-o decât să se convingă de faptul că nu-şidoreşte să facă altceva în afară de publicitate.

Anul trecut, în iulie, a venit la Ogilvy,unde conduce o echipă de 35 de oameni. "Îmi place mult să lucrez cuoamenii din echipa mea şi să facem progrese împreună. Şi mai alessă-i văd venind cu plăcere la birou. Cred că este unul dintre celemai bune lucruri pe care le poţi avea în viaţă, având în vedere căpetrecem minimum opt ore la muncă, indiferent de ceea ce facem",spune Caravaniez.

Curiozitatea şi perseverenţa au ajutat-o celmai mult în carieră, dar şi un simţ dezvoltat al rigorii, în careideea de a "spera" că lucrurile se vor rezolva de la sine nu poatefi acceptată. "Partea cu speranţa nu prea îşi are rostul înbusiness. Avem planul A, planul B şi planul de rezervă C", încheieCaravaniez.