Ce face un brand să fie românesc: Contează ca el să fie fondat în România, e important să aibă în spate antreprenori locali ori e musai ca produsele să fie realizate pe teritoriul ţării? Ziarul Financiar va publica săptămâna viitoare prima ediţie a anuarului ZF Branduri Româneşti

Autor: Cristina Roşca 22.03.2024

Ziarul Financiar va publica săptămâna viitoare prima ediţie a anuarului ZF Branduri Româneşti. Produsul a fost extins la „statutul de anuar“ după mai bine de un deceniu de apariţie în format de supliment, dovadă a dezvoltării acestui „capitol din economie“ denumit branduri româneşti.

Dacia este considerat de mulţi – şi pe bună dreptate - cel mai puternic brand românesc. Totuşi, marca a cărei istorie a început să se scrie acum câteva decenii la Mioveni este de­ţinută de gigantul francez Renault, care pro­duce maşini sub acest nume şi în alte colţuri de lume.

În acest context, ce face un brand să fie românesc? Contează ca el să fie fondat în România, e important să aibă în spate antreprenori locali ori e musai ca produsele să fie realizate pe teritoriul ţării?