Florentina Tomoiu, Signal Iduna: Liderii trebuie să îi facă pe angajaţi să simtă că sunt valorizaţi, iar comunicarea este esenţială

Autori: Alexandra Cepăreanu , Ramona Cornea 19.04.2024

„În zilele noastre, lucrurile se întâmplă într-un mod copleşitor, suntem copleşiţi de informaţie, suntem copleşiţi de ritmul în care evoluează totul. Cu atât mai mult, liderii trebuie să fie un exemplu demn de urmat.”

Într-o piaţă a muncii în continuă schimbare, liderii trebuie să îi facă pe angajaţi să simtă că sunt valorizaţi, iar comunicarea este esenţială pentru succesul echipelor, crede Florentina Tomoiu, expert consultant corporate healthcare, Signal Iduna.

„Liderii trebuie să îi facă pe angajaţi să simtă că sunt valorizaţi, iar comunicarea este esenţială. Avem expertiză în aria asta de beneficii extrasalariale în forma unor asigurări private de sănătate. În zilele noastre, lucrurile se întâmplă într-un mod copleşitor, suntem copleşiţi de informaţie, suntem copleşiţi de ritmul în care evoluează totul, suntem copleşiţi de toate valorile noi pe care ni le asumăm”, a spus ea în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2024: „Viitorul resurselor umane, sub presiunea transformărilor”.