Jean Valvis, proprietarul Carpathian Springs: „Ambalajul de sticlă este practic impus de HoReCa, un bucătar şef nu le poate oferi clienţilor o apă în sticlă de plastic. HoReCa este şi canalul de distribuţie de bază pentru noi şi mai puţin supermarketurile“.
Aqua Carpatica, brandul lansat de Jean Valvis pe piaţa apelor minerale în urmă cu trei ani, a ajuns la aproape 20% din vânzările Borsec, liderul pieţei, potrivit calculelor ZF, iar acţionarul va finaliza o investiţie care permite triplarea capacităţii de îmbuteliere.
Carpathian Springs, compania care produce brandul de apă minerală Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis, a terminat anul trecut cu afaceri de 55,5 mil. lei (12,6 mil. euro), în creştere cu 65% faţă de anul precedent.
Brandul a luat naştere în 2010 şi a ajuns în prezent unul dintre cele mai vândute mărci de apă minerală de pe plan local, conform datelor ZF.
„Acesta este un brand creat în criză, iar fabrica am făcut-o în 2010. De atunci, în 2011 am vândut 11 mil. litri, în 2012 vânzările au urcat la 50 mil. litri, în timp ce anul trecut acestea s-au ridicat la 82 mil. litri. Pentru anul acesta avem în plan un volum de 110-115 mil. litri, adică cu peste 40% mai mult“, a declarat Jean Valvis, proprietarul Carpathian Springs, companie care anul trecut a avut un profit de 84.000 de lei şi aproape 100 de angajaţi.