ZF 24

Ambiţia lui Valvis pentru Aqua Carpatica: în doi ani să exporte mai mult decât vinde local

Jean Valvis, proprietarul Carpathian Springs: „Ambalajul de sticlă este practic impus de HoReCa, un bucătar şef nu le poate oferi clienţilor o apă în sticlă de plastic. HoReCa este şi canalul de distribuţie de bază pentru noi şi mai puţin supermarketurile“.

Jean Valvis, proprietarul Carpathian Springs: „Ambalajul de sticlă este practic impus de HoReCa, un bucătar şef nu le poate oferi clienţilor o apă în sticlă de plastic. HoReCa este şi canalul de distribuţie de bază pentru noi şi mai puţin supermarketurile“.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

10.06.2014, 00:06 245

Aqua Carpatica, brandul lansat de Jean Valvis pe piaţa apelor minerale în urmă cu trei ani, a ajuns la aproape 20% din vânzările Borsec, liderul pieţei, potrivit calculelor ZF, iar acţionarul va finaliza o investiţie care permite triplarea capacităţii de îmbuteliere.

Carpathian Springs, compania care produce brandul de apă mi­nerală Aqua Carpatica, creat de omul de afaceri Jean Valvis, a terminat anul trecut cu afaceri de 55,5 mil. lei (12,6 mil. euro), în creş­te­re cu 65% faţă de anul pre­cedent.

Brandul a luat naştere în 2010 şi a ajuns în prezent unul dintre cele mai vândute mărci de apă minerală de pe plan local, con­form datelor ZF.

„Acesta este un brand creat în criză, iar fabrica am făcut-o în 2010. De atunci, în 2011 am vândut 11 mil. litri, în 2012 vânzările au urcat la 50 mil. litri, în timp ce anul trecut acestea s-au ridicat la 82 mil. litri. Pentru anul acesta avem în plan un volum de 110-115 mil. litri, adică cu peste 40% mai mult“, a declarat Jean Valvis, pro­prie­tarul Car­pathian Springs, companie care anul tre­cut a avut un profit de 84.000 de lei şi aproa­pe 100 de an­gajaţi.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro