ZF 24

Automatele de cafea, snackuri şi băuturi, o piaţă de 60 de milioane de lei

Automatele de cafea, snackuri şi băuturi, o piaţă de...

Autor: Mădălina Panaete

29.08.2015, 20:45 2543
Segmentul de vending, care aco­pe­ră automatele de cafea, snackuri, bău­turi şi alte produse „to go“, ar putea înregistra în acest an vânzări de 60 de mi­lioane de lei, ceea ce ar însemna o creş­tere de 5% faţă de anul trecut şi 13% faţă de anul 2008, arată o ana­liză a ZF pe baza da­telor com­pa­niei de cer­ce­tare de pia­ţă Euromonitor.
 
„Categoria ven­ding în România este încă sub­dez­vol­tată, atât din punctul de vedere al numă­rului de auto­mate, cât şi al gamei de pro­duse, în timp ce vân­zările au ajuns anul trecut la 57 de mi­lioane de lei“, spun analiştii de la Euro­monitor.
Segmentul de vending, care aco­pe­ră automatele de cafea, snackuri, bău­turi şi alte produse „to go“, ar putea înregistra în acest an vânzări de 60 de mi­lioane de lei, ceea ce ar însemna o creş­tere de 5% faţă de anul trecut şi 13% faţă de anul 2008, arată o ana­liză a ZF pe baza da­telor com­pa­niei de cer­ce­tare de pia­ţă Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO