ZF 24

Compania de mobilitate electrică a grupului PPC din România, care operează o retea de 500 de puncte de încărcare a maşinilor electrice, adoptă o nouă identitate de brand după preluarea activelor Enel

Compania de mobilitate electrică a grupului PPC din...

Autor: Roxana Rosu

12.04.2024, 13:07 181

Compania de mobilitate electrică din cadrul grupului PPC din România adoptă o nouă identitate de brand, PPC blue, toate cele 500 de puncte de încărcare din 63 de localităti, cu o putere totală instalată de peste 10.000 kW, urmând să fie marcate cu noul logo.

„Mobilitatea electrică este unul dintre elementele cele mai importante ale tranziţiei energetice, unul în care clienţii influenţează direct tranziţia, pentru că alegerea lor personală reduce consumul de combustibili fosili şi înlocuieşte folosirea acestora cu energia electrică. Misiunea noastră la PPC blue este să fim alături de clienţi în această alegere, să le punem la dispoziţie o reţea extinsă de puncte de încărcare şi serviciile aferente, pentru ca împreună să facem mobilitatea electrică mai accesibilă, reducând în acelaşi timp emisiile atmosferice în oraşele noastre”, a declarat Andreea-Dana Popescu, director al PPC Blue România.

Ca parte a procesului de rebranding se lansează şi website-ul www.ppcblue.ro, iar aplicaţia mobilă dedicată va fi disponibilă în perioada imediat următoare.  

Sub brandul PPC blue operează acum circa 500 de puncte de încărcare, cu o putere totală instalată de peste 10.000 kW, în 63 de localităţi din toate zonele ţării.  

Compania oferă soluţii integrate de mobilitate electrică clienţilor rezidenţiali, companiilor şi instituţiilor publice din întreaga ţară.

Condiţiile de utilizare a serviciilor, precum şi tarifele nu sunt modificate ca urmare a schimbării identităţii vizuale, însă denumirile abonamentelor vor fi modificate astfel: PPC blueLite, PPC bluePlus, PPC blueMax.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO