ZF 24

Contractul cu Petrom creşte afacerile agenţiei de turism Perfect Tour: avans de 80% al vânzărilor la nouă luni

Sorin Văduvoiu, directorul general al agenţiei de turism Perfect Tour: Pe segmentul clienţilor cu venituri medii şi mari  am observat o diversificare a cererii. Dacă până acum predominau pachetele all-inclusive, clienţii s-au îndreptat în 2013 către vacanţe personalizate.

Sorin Văduvoiu, directorul general al agenţiei de turism Perfect Tour: Pe segmentul clienţilor cu venituri medii şi mari am observat o diversificare a cererii. Dacă până acum predominau pachetele all-inclusive, clienţii s-au îndreptat în 2013 către vacanţe personalizate.

Autor: Mirabela Tiron

10.10.2013, 00:08 312

Perfect Tour, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţă, a finalizat primele nouă luni din acest an cu afaceri de 40 de milioane de euro, în creştere cu 80% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, acesta fiind cel mai mare avans în afaceri raportat de o agenţie locală până acum.

„Este o creştere extraordinară într-un an în care piaţa dă semne de stagnare. Pentru 2014 sperăm să consolidăm regional (în toate ţările unde oferim servicii clien­ţilor corporate -România, Moldova, Cehia, Slovacia, Bulgaria şi Ucraina) cât mai mulţi clienţi, companii multinaţionale şi să lărgim portofoliul de clienţi corporate“, a spus Sorin Văduvoiu, directorul general al agenţiei de turism Perfect Tour, fără a da detalii despre ce anume a generat creşterea cu 80% a cifrei de afaceri.

Potrivit datelor ZF, la acest avans al afacerilor a con­tri­buit şi noul client corporate câştigat de agenţie la înce­pu­tul acestui an – Petrom, cea mai mare companie lo­cală. Contractul este considerat de unii jucători din piaţă ca fiind cel mai mare din turism. Valoarea contractului nu a fost făcută publică, însă surse din turism afirmau că aceasta se ridică la 10 milioane de euro. Perfect Tour a câşti­gat contractul în defavoarea rivalilor de la Happy Tour (agenţie deţinută de Ged).

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro