ZF 24

Opt camere din 100 de pe piaţa hotelieră locală operează sub branduri străine. „Prezenţa lor contribuie la ţinuta României ca destinaţie turistică“

Opt camere din 100 de pe piaţa hotelieră locală...

Autor: Mirabela Tiron

03.03.2014, 00:08 180

Aproape 6.400 de camere din hotelurile din România operează sub un brand internaţional, 56% fiind în unităţi din Capitală, iar restul în marile oraşe din ţară, potrivit unei analize a ZF. Mai mult de jumătate din aceste camere (53%) sunt clasificate la patru stele, 28% la cinci stele în hoteluri din Bucureşti, Sibiu şi Oradea, iar restul sunt de trei stele.

În România, gradul de afiliere la un lanţ internaţional este de doar 7,8% faţă de 22% media europeană. În prezent există doar câteva oraşe din ţară în care sunt hoteluri active sub un brand internaţional, Bucureştiul fiind cel mai bine repre­zentat.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro