Eveniment

Care este profilul participanţilor la programele de MBA şi EMBA: „Studenţii provin din diverse industrii: telecomunicaţii, inginerie, FMCG, construcţii, industria farmaceutică, IT, energie, iar vârsta medie este de 35 de ani“

Bianca Ioan, director marketing al şcolii de business ASEBUSS

Bianca Ioan, director marketing al şcolii de business ASEBUSS

Autor: Alexandra Cepăreanu

30.07.2020, 17:15 192

Domeniile predominante din care provin studenţii sunt: business services - 18%, IT - 16%, pharma - 15%, FMCG şi retail - 14%, construcţii – 9%, financiar - 8%,telecom - 5%, automotive - 5%, educaţie - 3%.

Nevoia unor cursuri de educaţie mana­ge­ria­lă este resimţită din ce în ce mai mult de exe­cu­tivii şi managerii români, care admit că un pro­gram de MBA sau Executive MBA le ofe­ră cu­noştinţe suficient de bune astfel încât să avan­seze ulterior în carieră sau să devină an­tre­prenori. Astfel, în prezent, studenţii provin din diverse industrii, începând cu indus­tria de te­lecomunicaţii, inginerie, FMCG, cons­trucţii, industria farmaceutică, IT sau ener­gie, iar vârs­ta medie este de 35 de ani, spun repre­zen­tanţi ai şcolilor de afaceri din România.

„Cei care se înscriu în cadrul unui program de MBA sau EMBA au în general o ex­pe­rienţă pro­fe­sio­na­lă de 12 ani şi o ex­perienţă în mana­ge­ment de 8 ani. De altfel, con­form statis­ticilor, do­meniile pre­do­mi­nante din care provin stu­denţii sunt: bus­iness ser­vices - 18%, IT - 16%, pharma - 15%, FMCG şi retail - 14%, cons­truc­ţii – 9%, financiar - 8%, tele­com - 5%, automotive - 5%, edu­caţie - 3%“, a spus Ro­xana Ioniţă, di­re­ctor în cadrul şcolii de busi­ness Tiffin Executive MBA. Ea a adăugat că o tendinţă notabilă este cea a creşterii nu­mă­rului de femei, astfel că „în ultimul an, pro­cen­tul femeilor îl depăşeste pe cel al băr­ba­ţi­lor.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO