Iaşi te inspiră

Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Denisa şi Marcel Puşcaşu, Push Design: „Ne dorim să deschidem în Iaşi, împreună cu alţi colegi artişti, un magazin cu produse de la antreprenori locali, aşa cum există în alte oraşe“

20.06.2024, 00:05 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Printre comenzile pe care le primesc online, fondatorii Push Design încearcă să se organizeze astfel încât să se pregătească şi pentru evenimente. Colaborează cu Atelierul Artistului, un grup de artişti plastici din Iaşi, şi acolo merg de două ori pe an – de Mărţişor şi de Crăciun, la târgurile din Palas Mall. Alte evenimente sunt locale şi sunt târguri cu care cei doi spun că rezonează.

Denisa şi Marcel Puşcaşu, doi antreprenoi creativi din Iaşi, mili­tează pentru formarea unei comu­nităţi a artiştilor din oraş şi pentru organizarea mai multor evenimente la care aceştia să-şi expună şi să-şi vândă creaţiile. Prin businessul lor, Push Design, Denisa şi Marcel participă la majoritatea târgurilor care au loc în Iaşi şi în împrejurimi.

„Ne dorim să deschidem, împre­ună cu alţi colegi artişti, un magazin cu produse de la antreprenori locali, aşa cum există în alte oraşe“, a spus Denisa Puşcaşu la emisiunea online ZF Iaşi te inspiră!.

Ea şi soţul ei au început în 2011 să realizeze daruri handmade pentru prietenii lor şi, deoarece au avut succes şi au primit feedback pozitiv, au început să testeze piaţa mergând la diferite evenimente în Iaşi.

„Facem produse realizate din piele, lemn şi hârtie, materialele cu care lucrăm noi. Avem în portofoliu brelocuri, suporturi de pahare, bijuterii, o gamă foarte largă de accesorii”, a spus Marcel Puşcaşu.

Cea mai mare parte a vânzărilor se realizează prin intermedul magazinului online, pe care s-au concentrat până acum. Atelierul Push Design se află în continuare acasă la cei doi, însă planul este mutarea într-un spaţiu dedicat.

„Ne-am gândit la un moment dat să amenajăm un atelier al nostru, separat de casă, dar momentan am ales să lucrăm tot în acest cadru. Vom deschide însă şi un atelier cândva, aproape de casă. Am primit şi propuneri de la oameni care ne-au spus că şi-ar dori să se angajeze şi să lucreze cu noi.”

Printre comenzile pe care le primesc online, fondatorii Push Design încearcă să se organizeze astfel încât să se pregătească şi pentru evenimente. Colaborează cu Atelierul Artistului, un grup de artişti plastici din Iaşi, şi acolo merg de două ori pe an – de Mărţişor şi de Crăciun, la târgurile din Palas Mall. Alte evenimente sunt locale şi sunt târguri cu care cei doi spun că rezonează.

„Nu avem oricum suficient de multe evenimente pe cât ne-am dori. Unele au încetat să mai fie organizate. În apropierea finalului de an şcolar, primim multe comenzi de albume care sunt oferite cadrelor didactice”, spune Denisa Puşcaşu.

În funcţie de sezon, unele produse sunt mai căutate şi mai bine vândute decât altele, iar în ceea ce priveşte vârful vânzărilor, luna decembrie este de departe cea care deţine recordul.

„E foarte greu să fii antreprenor în domeniul artistic, trebuie să fii creativ şi pe partea de gestionare a afacerii”, este concluzia celor doi, după treisprezece ani de Push Design.

O campanie Ziarul Financiar Banca Transilvania