Analiză ZF. Piaţa genţilor şi a bagajelor a ajuns la un pas de 1 mld. lei în România în 2019. Două branduri – Lamonza şi Louis Vuitton – au 11% din cota de piaţă. În cinci ani, din 2014 în 2019, piaţa genţilor şi a bagajelor a crescut cu 40%. În topul celor mai vândute branduri alternează produsele scumpe şi cele cu un preţ scăzut
Autor:
Georgiana Mihalache
06.08.2020
Vânzările de genţi şi bagaje în România au ajuns la 967 mil. lei în 2019, în creştere cu 7% faţă de anul trecut, arată datele oferite de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.
Primele zece branduri deţin o cotă de piaţă de 30% din total, iar cel mai căutat nume este Lamonza, de origine italiană. Lamonza are şi prezenţă directă în România, prin intermediul companiei Azad Enterprises SRL, care a avut afaceri de 23 mil. lei anul trecut, potrivit datelor publice de la Finanţe. Compania este deţinută de Osama Saffarini şi Mustafa Yousef, potrivit informaţiilor de pe platforma de analiză confidas.ro, şi este activă pe piaţa românească din 1994.