Competiţia este tot mai mare în rândul magazinelor online, iar cele de pe plan local sunt nevoite să realizeze noi investiţii, pentru a ţine pasul cu platformele din China, a explicat Ştefan Popa, CEO, HelpShip, un furnizor de top de soluţii de e-fulfillment şi logistică, parte a grupului şi reţelei logistice euShipments.com.
„Comerţul online este în creştere. Sunt şi competiţii, evident, precum Temu şi Shein care te forţează să fii diferit şi atunci asta e bine. Eu vindeam online si am creat un sistem de lucru pentru clienţi. Noi facem recepţia în două ore şi standardul la alte centre de fulfillment este de 24-48 de ore. Creşterea asta de acolo vine. Este o diferenţă între servicii. Noi, fiindcă am lucrat aşa de la început, ni se pare normal să-ţi facem recepţia în două ore. Şi este ca un snowball effect, după aceea oamenii văd, se creează diferenţă“, a spus Ştefan Popa.
HelpShip îşi extinde operaţiunile în CTPark Oradea Cargo Terminal la 12.500 mp. Extinderea reflectă creşterea HelpShip, care şi-a dublat capacitatea operaţională de la 5.300 mp în mai puţin de un an. Extinderea reprezintă un răspuns la cererea tot mai mare de servicii de fulfillment şi logistică determinată de creşterea rapidă a comerţului electronic în România, a doua cea mai mare piaţă din Europa Centrală şi de Est (ECE). Expansiunea HelpShip se aliniază cu angajamentul său de a oferi soluţii logistice eficiente şi de încredere portofoliului său în creştere de clienţi de comerţ electronic.
Cu centrul său de fulfillment strategic amplasat în CTPark Oradea Cargo Terminal, HelpShip realizează livrări în ziua următoare atât către România, cât şi către Ungaria, respectiv în 48 de ore pentru livrările către Bulgaria, Croaţia, Slovenia, Slovacia şi în 3 până la 5 zile lucrătoare pentru livrările către restul UE. Hub-ul logistic din Oradea oferă, de asemenea, o conexiune directă către alte locaţii ale reţelei logistice euShipments.com: Ruse (Bulgaria), Zagreb (Croaţia), Senec (Slovacia) şi Ljubljana (Slovenia) printr-o rută zilnică de transport.
Creşterea cumpărăturilor online, accelerată de boom-ul AI, digitalizarea globală şi efectele pandemiei de Covid-19, a determinat multe afaceri de comerţ electronic din regiune să exploreze oportunităţi de extindere şi să externalizeze nevoile lor logistice către parteneri de încredere, precum HelpShip. Clienţii HelpShip beneficiază de acces cuprinzător la reţeaua de fulfillment şi livrare la nivelul întregii UE oferită de euShipments.com.
„Am început cu propriul meu magazin online şi m-am confruntat cu numeroase provocări în lanţul de aprovizionare. Această experienţă a evidenţiat oportunitatea de a crea o companie de fulfillment care să optimizeze aceste procese. În prezent, procesăm aproximativ 500.000 de comenzi pe lună şi ne propunem să menţinem acest volum până la sfârşitul anului“, a spus directorul.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE