Auto

Ce face un brand să fie românesc: Contează ca el să fie fondat în România, e important să aibă în spate antreprenori locali ori e musai ca produsele să fie realizate pe teritoriul ţării? Ziarul Financiar va publica săptămâna viitoare prima ediţie a anuarului ZF Branduri Româneşti

Citiţi integral analiza în ediţia din acest an a anuarului ZF Branduri Româneşti, care va apărea pe piaţă în format print luni, 25 martie.

Citiţi integral analiza în ediţia din acest an a anuarului ZF Branduri Româneşti, care va apărea pe piaţă în format print luni, 25 martie.

Autor: Cristina Roşca

22.03.2024, 10:00 85

Ziarul Financiar va publica săptămâna viitoare prima ediţie a anuarului ZF Branduri Româneşti. Produsul a fost extins la „statutul de anuar“ după mai bine de un deceniu de apariţie în format de supliment, dovadă a dezvoltării acestui „capitol din economie“ denumit branduri româneşti.

Dacia este considerat de mulţi – şi pe bună dreptate - cel mai puternic brand românesc. Totuşi, marca a cărei istorie a început să se scrie acum câteva decenii la Mioveni este de­ţinută de gigantul francez Renault, care pro­duce maşini sub acest nume şi în alte colţuri de lume.

În acest context, ce face un brand să fie românesc? Contează ca el să fie fondat în România, e important să aibă în spate antreprenori locali ori e musai ca produsele să fie realizate pe teritoriul ţării?

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO