Compania japoneză Epson, unul dintre cei mai mari producători de echipamente de imprimare din lume, are în plan să îşi dubleze anul acesta vânzările de imprimante şi scannere destinate mediului de business din România la circa 1.200 de unităţi, în condiţiile în care piaţa echipamentelor de printing pentru segmentul corporate este în creştere.
„Ne propunem ca anul acesta să vindem 800 de imprimante inkjet de business, din care 600 de modele noi. Pe segmentul scannerelor de business, ne propunem să dublăm vânzările la 400 de unităţi“, a declarat Alina Silvestru, marketing services specialist în cadrul reprezentanţei Epson din România. Piaţa locală de imprimante inkjet (cu jet de cerneală) destinate companiilor s-a ridicat anul trecut la 9.300 de unităţi, aproape dublu faţă de 2012, când s-au vândut doar 5.300 de astfel de echipamente, conform datelor IDC citate de Epson România.
Piaţa echipamentelor pentru scanarea documentelor în mediul corporate s-a situat în 2013 la 1.250 de unităţi, Epson având o cotă de piaţă de 16%, potrivit companiei de cercetare de piaţă infoSource.