Bănci și Asigurări

Natalia Chiriţescu, Vodafone: Băncile se îndreaptă tot mai mult către digitalizare şi îşi schimbă modul în care interacţionează cu clienţii

Foto: Silviu Matei

Foto: Silviu Matei

Autor: Anelis Baciu

10.06.2014, 13:31 484

Băncile se îndreaptă către o digitalizare a operaţiunilor şi a modului în care interacţionează cu clienţii, consideră Natalia Chiriţescu, regional manager Eastern Europe în cadrul Vodafone, prezentă la ZF Bankers Summit ’14.

„Vedem două tendinte principale în sectorul bancar: de continuare a optimizării, băncile cu reţele mari reduc numărul sucursalelor, a bancomatelor. Totodată, altă tendinţă este de adaptabilitate în funcţie de nevoile clienţilor. Băncile se îndreaptă spre digitalizare, agenţii virtuale, targetare a clientilor prin SMS, proiecte de schimbare a modului de lucru în canalul de gestionare a clienţilor”, a declarat Chiriţescu.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaţii făcute de Natalia Chiriţescu

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro