Companii

Agricover vrea să ducă legume de 12 mil. euro în hipermarketuri din producţia a 200 de fermieri

Aşa ar trebui să arate în viitor şi procesul de colectare al roşiilor româneşti. Foto: Shutterstock

Aşa ar trebui să arate în viitor şi procesul de colectare al roşiilor româneşti. Foto: Shutterstock

Autor: Gabriel Razi

25.06.2014, 00:07 813

Agricover atacă piaţa legumelor în contextul în care producătorii nu reuşesc să se asocieze şi reclamă taxele mari impuse de hipermarketuri pentru a ajunge la raft.

Agricover, unul dintre cei mai mari integratori de servicii şi distribuitori din agrobusiness cu afaceri de 255 milioane euro anul trecut, a intrat pe piaţa achiziţiei de legume din şapte bazine printre care se numără Vidra, Izbiceni, Dracea sau Lunguleţu şi şi-a bugetat încasări de 12 milioane de euro din afacerile pe care urmează să le facă din distribuţia acestor produse în reţele de retail ca Auchan, Kaufland, Cora sau Selgros.

Obiectivul primului sezon de operare pe această piaţă este atingerea pragului de rentabilitate, iar prima direcţie de dezvoltare viitoare este distribuţia de seminţe, îngră­şăminte sau pesticide pentru cultivatorii de legume.

„Astăzi sunt şapte bazine legumicole cu care lucrăm şi 200 de fermieri, dar vrem să dublăm numărul de fermieri. Am încredere că sistemul va funcţiona“, a spus Robert Arsene, CEO al Agricover.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro