Companii
Brandul de apă Aquatique creşte cu 50%. „Lucrăm în trei schimburi, ne punem problema creşterii capacităţii de producţie“
Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group: Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem
Aquatique este un brand de ape minerale aflat în portofoliul Romaqua Group, cel mai mare business antreprenorial din producţia de băuturi răcoritoare şi bere.
Romaqua Group, cel mai mare jucător român din industria băuturilor, care are în portofoliu brandurile Borsec, Aquatique, Giusto şi Albacher, mizează anul acesta pe o creştere de 50% a vânzărilor apei Aquatique, un produs care anul trecut a generat vânzări de aproape 28 milioane de euro, având o contribuţie de 18% la formarea cifrei de afaceri a companiei Romaqua Group.
Pe piaţa apei minerale compania Romaqua Group are o cotă de piaţă de 40%, din care brandul Aquatique reprezintă 5%, potrivit lui Radu Lăzăroiu, directorul general al Romaqua Group.
„Primul an al Aquatique a fost indentic cu cel al Borsec în ceea ce pirveşte producţia. De atunci şi până anul trecut am crescut de 15 ori producţia Aquatique. Anul acesta menţinem trendul de creştere de 50% al vânzărilor faţă de anul anterior. Nu suntem la nivelul Borsec şi o să mai dureze mult până îl ajungem. Nu vreau să fac comparaţii, dar e o diferenţă ca între România şi Elveţia.“
Anul trecut, Romaqua a îmbuteliat 45 de milioane de litri de apă marca Aquatique, iar anul acesta managementul companiei şi-a propus să ajungă la 65 de milioane de litri cu acelaşi produs, în care a investit peste 30 de milioane de euro de la intrarea pe piaţă, acum zece ani.
-
Andreas Zivy, regele cerealelor din Europa, şi-a construit un imperiu agricol de 2,6 mld. euro în România prin tranzacţii succesive de peste 130 mil. euro
-
Care sunt cele mai frecvente probleme ale SGR? Ce-i nemulţumeşte pe clienţi?
-
Aude cineva la Palatul Victoria? Braiconf îi cere guvernului să intervină pentru salvarea industriei textile din România
-
Fabricile de ambalaje Rondocarton avertizează: „Cerere mai mare este în FMCG, dar pe mobilă şi construcţii vedem scădere”
-
Companiile de asigurări de viaţă au plătit anul trecut despăgubiri de circa 1,4 mld. lei, în scădere cu 8%
-
Bursă. Românii prind gustul investiţiilor la Bursa de Valori Bucureşti: numărul investitorilor activi a urcat la aproape 100.000, maxim istoric
-
Start pentru una dintre cele mai importante retehnologizări din energia României, Vidraru: „Este un moment extrem de important pentru toată industria energetică“
-
La ce se uită investitorii americani din România: Creşterea taxelor din 2025 şi reducerea deficitului bugetar sunt inevitabile, dar e nevoie de un mix de măsuri, inclusiv pentru cheltuielile bugetare şi combaterea evaziunii
-
„Este o situaţie absolut nebună şi se lucrează aproape în orb.“ Cum a ajuns un MWh de energie să coste 16.000 lei în România, de 23 de ori mai mult decât în Polonia şi de 108 ori faţă de Spania pe piaţa de echilibrare, unde sunt penalizate estimările eronate de producţie?
-
CEO Strategy, un proiect Ziarul Financiar şi ING Bank. Antreprenorii români din turism faţă în faţă cu avalanşa ofertelor internaţionale. „Pentru consumatori acest lucru se traduce în oportunităţi mai bune de a călători“
-
Adrian Vasilescu, BNR: Despre aurul monetar de ieri şi de azi
-
Afaceri de la Zero. Marius Gheorghe aduce în România conceptul de Texas barbeque prin proiectul Afumătura.ro, un restaurant în care găteşte reţete americane de cărnuri reinterpretate
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Oana Pascu, Complice.ro: Vedem companii din sectoare variate care alocă bugete pentru a dărui experienţe angajaţilor, de la banking şi până la producţie. Nu mai sunt doar firmele de IT
-
Bursă. Alin Brendea, analist, Prime Transaction: Interesul crescând al investitorilor cu privire la listări, predictibil într-o piaţă aflată în creştere. Purtăm discuţii şi la Prime
-
Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Silvia Pintilie, Inland Deco: „Am lucrat cu companii din IT, din domeniul medical, din automotive. Am devenit proiectant de casă pentru mulţi dintre beneficiari“
-
ZF Tech Day. Alexandru Antal, Bogdan Munteanu şi Remus Rughiniş, fondatori ai Pentest Copilot, un instrument cu AI pentru cybersecurity: Acum, pentru noi cel mai important ar fi să ne întâlnim cu antreprenori precum Daniel Dines sau Andrei Pitiş, să învăţăm de la ei
-
Producătorul de ferestre şi uşi Optimedia, controlat de familia Pantiş din Oradea, a bugetat investiţii de peste 12 mil. euro în 2024