Retail&Agrobusiness

Businessul Miele din România l-a depăşit pentru prima dată pe cel din Bulgaria, dar rămâne mult în urma celui din Ungaria

Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România: Ne este greu să facem o previziune pe 2016. În cel mai pesimist caz o să avem o creştere de 10%.

Loredana Butnaru, director de vânzări Miele România: Ne este greu să facem o previziune pe 2016. În cel mai pesimist caz o să avem o creştere de 10%.

Autor: Roana Rotaru, Cristina Rosca

21.01.2016, 00:06 828
Aspiratoarele, maşinile de spălat şi uscătoarele au contribuit cu mai bine de 50% la cifra de afaceri din România a produ­căto­ru­lui german de electrocasnice de lux Miele, care a avut anul trecut un nivel al bu­sinessului de 15,6 milioane de lei, cu 65% mai mare decât în 2014. Acestea sunt de altfel produsele cu cele mai mici preţuri, mo­tiv pentru care volumele de vânzări reali­zate de ele sunt mari. Un aspirator costă între 669 şi 2.000 de lei, potrivit ultimelor date ale ZF.
 
„Aspiratoarele au reprezentat circa 25% din vânzări, foarte aproape sunt maşinile de spălat care au avut o pondere în cifra de afaceri de aproximativ 20%, urmate cu 14% de uscătoare. Pe poziţiile următoare vin produsele profesionale şi alte categorii“, a declarat Loredana Butnaru (38 de ani), director de vânzări Miele România. Din această poziţie ea conduce operaţiunile de retail locale ale producătorului german.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro