Retail&Agrobusiness
Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour România: În următorii 5-10 ani comerţul modern va creşte până la 80%, iar cel tradiţional va pierde teren
Cred că mixul comerţului se va schimba. Comerţul modern va creşte pe la 70%-80%, iar cel tradiţional va pierde teren. În plus, cred că este mult spaţiu pentru deschiderea de noi magazine. Putem vedea că toată lumea se extinde şi toată lumea deschide magazine, explică Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour România, în cadrul evenimentului ZF RETAIL 2018.
„În următorii 5-10 ani comerţul modern va creşte până la 70-80%, iar cel traditional va pierde teren. Cred că vor fi mutări de extindere a comerţului modern”.
Din punct de vedere al digitalizării „există mai multe variante, iar fiecare retailer analizează ce i se potriveşte mai bine. Poţi folosi roboţi, poţi folosi self-checkout, sau alte metode. Trebuie să vedem ce are cel mai mult sens pentru noi”.
-
Andreas Zivy, regele cerealelor din Europa, şi-a construit un imperiu agricol de 2,6 mld. euro în România prin tranzacţii succesive de peste 130 mil. euro
-
Care sunt cele mai frecvente probleme ale SGR? Ce-i nemulţumeşte pe clienţi?
-
Aude cineva la Palatul Victoria? Braiconf îi cere guvernului să intervină pentru salvarea industriei textile din România
-
Fabricile de ambalaje Rondocarton avertizează: „Cerere mai mare este în FMCG, dar pe mobilă şi construcţii vedem scădere”
-
Companiile de asigurări de viaţă au plătit anul trecut despăgubiri de circa 1,4 mld. lei, în scădere cu 8%
-
Bursă. Românii prind gustul investiţiilor la Bursa de Valori Bucureşti: numărul investitorilor activi a urcat la aproape 100.000, maxim istoric
-
Start pentru una dintre cele mai importante retehnologizări din energia României, Vidraru: „Este un moment extrem de important pentru toată industria energetică“
-
La ce se uită investitorii americani din România: Creşterea taxelor din 2025 şi reducerea deficitului bugetar sunt inevitabile, dar e nevoie de un mix de măsuri, inclusiv pentru cheltuielile bugetare şi combaterea evaziunii
-
„Este o situaţie absolut nebună şi se lucrează aproape în orb.“ Cum a ajuns un MWh de energie să coste 16.000 lei în România, de 23 de ori mai mult decât în Polonia şi de 108 ori faţă de Spania pe piaţa de echilibrare, unde sunt penalizate estimările eronate de producţie?
-
CEO Strategy, un proiect Ziarul Financiar şi ING Bank. Antreprenorii români din turism faţă în faţă cu avalanşa ofertelor internaţionale. „Pentru consumatori acest lucru se traduce în oportunităţi mai bune de a călători“
-
Adrian Vasilescu, BNR: Despre aurul monetar de ieri şi de azi
-
Afaceri de la Zero. Marius Gheorghe aduce în România conceptul de Texas barbeque prin proiectul Afumătura.ro, un restaurant în care găteşte reţete americane de cărnuri reinterpretate
-
ZF Investiţi în România! Un proiect ZF şi CEC Bank. Oana Pascu, Complice.ro: Vedem companii din sectoare variate care alocă bugete pentru a dărui experienţe angajaţilor, de la banking şi până la producţie. Nu mai sunt doar firmele de IT
-
Bursă. Alin Brendea, analist, Prime Transaction: Interesul crescând al investitorilor cu privire la listări, predictibil într-o piaţă aflată în creştere. Purtăm discuţii şi la Prime
-
Iaşi te inspiră!, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Silvia Pintilie, Inland Deco: „Am lucrat cu companii din IT, din domeniul medical, din automotive. Am devenit proiectant de casă pentru mulţi dintre beneficiari“
-
ZF Tech Day. Alexandru Antal, Bogdan Munteanu şi Remus Rughiniş, fondatori ai Pentest Copilot, un instrument cu AI pentru cybersecurity: Acum, pentru noi cel mai important ar fi să ne întâlnim cu antreprenori precum Daniel Dines sau Andrei Pitiş, să învăţăm de la ei
-
Producătorul de ferestre şi uşi Optimedia, controlat de familia Pantiş din Oradea, a bugetat investiţii de peste 12 mil. euro în 2024