♦ „Este un an cu multiple evenimente sportive, avem o strategie solidă şi continuăm să investim pentru a ne duce planurile mai departe“, spun reprezentanţii companiei.
Ursus Breweries, cel mai mare producător local de bere, deţinut de grupul japonez Asahi, a finalizat anul 2023 cu o cifră de afaceri de 2,67 miliarde de lei, în creştere cu 17% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Evoluţia vine în contextul în care la nivel de producţie, piaţa berii a consumat o scădere de 5% faţă de anul precedent, conform datelor de la Asociaţia Berarii României. Reprezentanţii Ursus Breweries spun că acest rezultat este explicat şi de stresul generat în piaţă de factori precum inflaţia sau schimbări legislative.
„Deşi este o perioadă de tranziţii care pune presiune pe veniturile consumatorului, avem premisele optimiste pentru viitor – este un an cu multiple evenimente sportive, care pot influenţa ocaziile de consum alături de prieteni sau familie, avem o strategie solidă şi continuăm să investim pentru a ne duce planurile mai departe“, spun reprezentanţii companiei, care deţine 3 fabrici de bere: în Braşov, Buzău şi Timişoara şi o minifacilitate de producţie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din Asahi Europe & International, care are în spate grupul japonez Asahi. Profitul net al companiei s-a ridicat la 194 de milioane de lei, dublu faţă de anul precedent. În total, compania are peste 1.500 de angajaţi.