Mediafax.biz Exclusiv

O reţea de 21 de magazine este un target realist, spune directorul executiv al Selgros

Autor: Cristina Rosca

20.02.2012, 13:15 148

Selgros deţine 19 unităţi, din care ultima deschisă în decembrie anul trecut, la Constanţa, reprezentând prima inaugurare din ultimii trei ani.

Investiţia medie în fiecare magazin al reţelei Selgros, parte din grupul elveţian Trans- Gourmet Holding SE, este de circa 20 mil. euro.

"O reţea de 21 de magazine este un target realist", considerăAlexandru Vlad, directorul executiv al Selgros Cash&Carry, companie care a reuşit să îşi menţină afacerile pe creştere şi în 2010 şi în 2011, în ciuda scăderii consumului.

"În 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut uşor faţă de 2010. Avansul a venit din maturizarea magazinelor. În cazul formatului cash&carry, un magazin are nevoie de trei-cinci ani pentru a ajunge la maturitate şi pentru a-şi atinge potenţialul maxim.", a explicat şeful Selgros.

Alexandrul Vlad, care conduce reţeaua de 19 magazine Selgros, spune că încă mai există magazine care nu au ajuns la maturitate, de aceea există încă potenţial de creştere.

"Dezvoltarea va fi mai lentă, însă stabilă."