Business Hi-Tech

eMAG se apropie de un milion de clienţi pentru serviciul Genius după extinderea în Bulgaria şi Ungaria

eMAG se apropie de un milion de clienţi pentru serviciul...

Autor: Adrian Seceleanu

20.06.2024, 00:03 123

eMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online din regiune, se apropie de pragul de un milion de clienţi pentru serviciul său Genius, lansat în urmă cu patru ani, care le oferă abonaţilor acces la livrare fără costuri în anumite condiţii, dar şi la alte oferte în aplicaţia eMAG, dar şi în alte platforme din grup - Tazz, Fashion Days şi Freshful. „Lansat în iunie 2020 în România, Genius a crescut de la an la an, iar dacă la început era disponibil doar pentru clienţii eMAG, astăzi poate fi folosit în patru aplicaţii de shopping- eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful. De asemenea, Genius acoperă în prezent 750 de localităţi din România şi începând din luna aprilie s-a extins în Bulgaria, iar din mai a devenit disponibil şi în Ungaria, în eMAG şi Fashion Days. Genius are peste 780.000 de utilizatori în România, 100.000 în Bulgaria şi  50.000 în Ungaria“, conform datelor comunicate de eMAG. Tariful abonamentului Genius este de 99 de lei pe an, similar cu cel din anul lansării.

În anul 2023, eMAG România a avut o cifră de afaceri de aproape 6 miliarde de lei, cu o creştere de 11%. Cifra de afaceri a Grupului eMAG in 2023 a fost 10,2 miliarde de lei, cu 11% mai mare decât în anul precedent.