♦ „Nu avem încă o filială în România, dar luăm în considerare deschiderea uneia în viitor. Luând în calcul că avem o echipă de 6.500 de oameni în 60 de birouri din 59 de oraşe, sigur avem specialişti români care lucrează în cadrul Comarch”
Comarch, companie poloneză ce dezvoltă soluţii software pentru mai multe industrii - precum comerţ, sectorul financiar-bancar, asigurări sau sectorul public -, cu afaceri de 500 de mil. euro pe an, are la nivel local sute de clienţi şi planuri să crească numărul acestora pe parcursul anului 2024.
„Avem destul de mulţi clienţi pe piaţa din România dacă ne gândim că grupul Comarch nu se ocupă doar de servicii financiare, aceasta este doar o parte din activitatea noastră. Avem, de asemenea, divizia de comerţ şi servicii şi divizia EDI (Electronic Data Interchange). Deci, dacă am aduna toţi clienţii din România aş spune că sunt sute de companii. Spre exemplu, în domeniul serviciilor financiare putem vorbi despre două implementări, care sunt cu BRD şi ING România, dar lucrăm şi cu OMV Petrom, Mega Image, Rewe şi Lidl. Mai sunt şi altele, dar nu le putem dezvălui din cauza acordurilor de confidenţialitate. Planul pentru anul acesta prevede să atragem mai mulţi clienţi pe piaţă, în special în România. Este important să formăm noi parteneriate. Suntem în discuţii cu unele companii din România şi sperăm să se finalizeze cu bine”, a declarat într-un interviu pentru ZF Piotr Kusek, director de vânzări pentru Europa Centrală şi de Est (CEE) al Comarch, în contextul unui eveniment organizat la sediul companiei, în Cracovia, Polonia.