Companii

Discounterul polonez de modă Pepco a investit 110 mil. lei în 2023 în România, un buget aproape triplu faţă de 2022

Discounterul polonez de modă Pepco a investit 110 mil....

Autor: Cristina Roşca

14.06.2024, 17:00 100

♦ Grupul are peste 450 de magazine pe plan local şi se extinde în continuare ♦ În mod normal, compania deschide circa 50 de unităţi pe an în România.

Discounterul polonez de modă Pepco, liderul pieţei locale de profil, a închis anul trecut cu afaceri de aproape 2,6 mld. lei, cu 11% mai mari decât în 2022, arată calculele ZF făcute pe baza datelor publice.

Compania aproape şi-a dublat vânzările de pe plan autohton în peri­oada 2019-2023, mizând pe dezvoltarea de noi unităţi, dar şi pe remodelarea unora deja existente.

Formatul de discount de mo­dă, ce mizează pe pre­ţuri ce în­cep chiar de la mai puţin de zece lei, a ajutat Pepco să urce ra­pid în clasamentul jucă­to­ri­lor din industrie. A­cum, în vre­muri de inflaţie ridicată, această politică este cu atât mai avantajoasă.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro