Companii

Încă o fabrică devine magazin: Producătorul de cămăşi Braiconf vrea să vândă terenul fabricii din Brăila către Kaufland pentru 7 mil. euro. Compania din Brăila îşi va muta producţia într-o nouă unitate, având în plan investiţii de 9 mil. euro

Braiconf lucrează în special în lohn, dar realizează şi cămăşi sub brand propriu. Cu o producţie anuală de peste 800.000 de cămăşi, pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blaine, Hermes sau Kenzo, compania vrea să dezvolte în viitor brandul propriu.

Braiconf lucrează în special în lohn, dar realizează şi cămăşi sub brand propriu. Cu o producţie anuală de peste 800.000 de cămăşi, pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blaine, Hermes sau Kenzo, compania vrea să dezvolte în viitor brandul propriu.

Autor: Cristina Roşca

08.03.2021, 00:06 1374

Producătorul de cămăşi Braiconf vrea să vândă către retailerul german Kaufland terenul pe care este amplasată în prezent fabrica din Brăila, tranzacţia urmând a fi votată în AGA în aprilie. Tranzacţia ce vizează terenul de 10.000 mp are o valoare de 7 milioane de euro.

O astfel de mutare nu este o noutate, mai multe companii din producţie vânzând terenuri şi imobile unor retaileri pentru a le transforma în magazine alimentare sau de bricolaj. Activităţile de producţie sunt relocate.

În cazul Braiconf, noul sediu va fi tot în zona centrală a oraşului Brăila, proiectul urmând a necesita investiţii de aproape 9 mil. euro, suma urmând a merge către clădire, echipamente şi utilaje. În prezent, marca românească cu o istorie de circa 70 de ani, analizează două opţiuni - fie renovarea unei clădiri istorice, fie o construcţie nouă pe un teren dintr-o zonă centrală. Şi această mutare va fi votată în cadrul aceleiaşi AGA.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro