Companii

Interviu Radu Berevoescu, PepsiCo: Consumul de băuturi răcoritoare şi de snacksuri a înregistrat o uşoară scădere, iar pentru băuturi nu văd o revenire în acest an. Pepsico are în România două companii care au împreună afaceri de 2,7 mld. lei

Radu Berevoescu, general manager & senior commercial director East Balkans în cadrul PepsiCo: Anul 2023 a fost unul provocator şi dinamic pentru PepsiCo România. În ciuda schimbărilor fiscale şi volatilităţii în zona preţurilor şi costurilor, am înregistrat realizări importante şi am continuat să creştem cifra de afaceri.

Radu Berevoescu, general manager & senior commercial director East Balkans în cadrul PepsiCo: Anul 2023 a fost unul provocator şi dinamic pentru PepsiCo România. În ciuda schimbărilor fiscale şi volatilităţii în zona preţurilor şi costurilor, am înregistrat realizări importante şi am continuat să creştem cifra de afaceri.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.06.2024, 00:07 94

PepsiCo are în România două companii şi anume Quadrant Amroq Beverages, îmbuteliatorul de băuturi al PepsiCo, şi Star Foods EM, producătorul de snackuri Împreună au avut afaceri de 2,7 miliarde de lei, în creştere faţă de anul precedent.

Radu Berevoescu, mana­ge­rul care conduce busi­nessul din România al gi­gantului din sectorul de băuturi şi snackuri PepsiCo, spune că în prima parte a acestui an consumul de băuturi răcoritoare şi de snacksuri a înregistrat o uşoară scădere, cu o cifră situată în zona low single digit (sub 5% - n. red.)

„Această tendinţă poate fi atribuită creşte­rii de preţuri care, fără îndoială, a a­fectat pu­te­rea de cumpărare a consuma­torilor. În con­textul inflaţiei şi creşterii TVA-ului pentru industria de băuturi răcoritoare, ne aşteptăm să vedem o continuare a acestei scăderi pe termen scurt. Cu toate acestea, am încredere că băuturile car­bo­gazoase vor continua să fie preferate de consumatori pe termen me­diu şi lung, men­ţinându-şi poziţia stabilă în preferin­ţele acestora“, a declarat într-un interviu acordat prin e-mail de Radu Berevoescu, general manager & senior commercial director East Balkans în cadrul PepsiCo.

El adaugă că în ultimii doi ani, preţurile au tot crescut din cauza inflaţiei şi a costurilor mai mari.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro