Sustenabilitatea a trecut din spaţiul prezentărilor PowerPoint în realitatea de consum, iar după preţ, de cele mai multe ori în decizia de cumpărare a unui produs este chiar sustenabilitatea, a spus Mario Creţu, director corporate şi mediu Carrefour România în cadrul ZF ESG Summit 2024, eveniment desfăşurat recent în Bucureşti.
Grupul francez Carrefour a obţinut anul trecut în România o cifră de afaceri consolidată de 17,6 mld. lei, cu 52% mai mare decât în 2022, arată calculele ZF realizate pe baza datelor oferite de către companie. Avansul este susţinut, cel puţin parţial, şi de preluarea operaţiunilor Cora în România, mutare care a rotunjit veniturile comerciantului din Hexagon cu aproape 1,4 mld. lei. Cea mai mare contribuţie la totalul businessului o are însă firma Carrefour România, care operează hipermarketurile. Aceasta a obţinut în 2023 afaceri de 11,4 mld. lei, aproape cât tot businessul consolidat din anul anterior.