Companii

Mario Creţu, Carrefour România: Ne pregătim să facem un centru de excelenţă în ambalaje eco-friendly pentru că avem şi furnizori români de ambalaje. Intenţia este de a-l scala la nivel de grup

Mario Creţu, director corporate şi mediu, Carrefour România

Mario Creţu, director corporate şi mediu, Carrefour România

Autor: Ramona Cornea, Roxana Petrescu

06.06.2024, 19:30 185

Sustenabilitatea a trecut din spaţiul prezentă­rilor PowerPoint în realitatea de consum, iar după preţ, de cele mai multe ori în decizia de cumpărare a unui produs este chiar sustenabilitatea, a spus Mario Creţu, director corporate şi mediu Carrefour România în cadrul ZF ESG Summit 2024, eveniment desfăşurat recent în Bucureşti.

Grupul francez Carrefour a obţinut anul trecut în România o cifră de afaceri consolidată de 17,6 mld. lei, cu 52% mai mare decât în 2022, arată calculele ZF realizate pe baza datelor oferite de către companie. Avansul este susţinut, cel puţin parţial, şi de preluarea operaţiunilor Cora în România, mutare care a rotunjit veniturile co­merciantului din Hexagon cu aproape 1,4 mld. lei. Cea mai mare contribuţie la to­talul businessului o are însă firma Carrefour România, care operează hiper­mar­keturile. Aceasta a obţinut în 2023 afaceri de 11,4 mld. lei, aproape cât tot busi­nessul consolidat din anul anterior.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro