Companii

PwC România şi D&B David şi Baias l-au asistat pe Ionuţ Nedea în vânzarea agenţiei de turism Litoralulromanesc.ro către polonezii de la Szallas Group. Finalizarea tranzacţiei este condiţionată de acordul Consiliului Concurenţei

George Ureche, Director PwC România

George Ureche, Director PwC România

Autor: Cristina Bellu

11.06.2024, 11:33 144

O echipă de consultanţi specializaţi în tranzacţii ai PwC România şi avocaţi D&B David şi Baias a acordat servicii de consultanţă fondatorului agenţiei de turism Litoralulromanesc.ro, Ionuţ Nedea, pentru vânzarea companiei către Szallas Group, parte a grupului polonez Wirtualna Polska Holding.

Finalizarea tranzacţiei este condiţionată de acordul Consiliului Concurenţei.

Experţii PwC România şi avocaţii D&B David şi Baias, societatea de avocatură corespondentă PwC în România, au oferit servicii profesionale integrate în derularea procesului de tranzacţie, incluzând consultanţă M&A, consultanţă fiscală şi asistenţă juridică.

Echipa PwC care a acordat consultanţă pe aspecte M&A a fost formată din George Ureche, Director, Leader M&A, Marina Pavel, Senior Manager, Larisa Toşa, Manager şi Cătălina Oancea, Consultant.

Consultanţă fiscală a fost acordată de Ionuţ Simion, Partener şi Claudiu Simionescu, Senior Manager, iar serviciile juridice de echipa D&B formată din Anda Rojanschi, Partener D&B David şi Baias, Romana Petre, Avocat Senior Coordonator, Corina Celmare, Avocat Senior, Cristina Bostean, Avocat.

”Ionuţ Nedea a construit un jucător important pe piaţa de servicii turistice din România, concentrat în jurul unei platforme digitale avansate, ce are premise de dezvoltare semnificative, ca parte a unui grup major regional”, spune George Ureche, Director PwC România.

Agenţia de turism Litoralulromanesc.ro, deţinută de compania Creative Eye SRL din Constanţa, a fost fondată de Ionuţ Nedea. Cu o experienţă de aproape 20 de ani în piaţa locală de turism, compania este cel mai mare retailer de vacanţe în staţiunile autohtone de la Marea Neagră, atât ca număr de turişti, cât şi ca vânzări. Portofoliul companiei include în prezent peste 500 de unităţi de cazare, vacanţele facilitate de platforma Litoralulromanesc.ro depăşind în 2023 valoarea de 45 milioane de euro.