Companii

Roxana Pintea, Vodafone România: Încă ne aflăm în paradigma preţurilor mici. Cred că ar trebui să intrăm într-o paradigmă a echilibrului dintre calitate şi preţ

Roxana Pintea, head of public affairs, ESG and Communications Vodafone România: Am montat panouri fotovoltaice pe centrele de date, am adus tehnologii de răcire în centrele de date.

Roxana Pintea, head of public affairs, ESG and Communications Vodafone România: Am montat panouri fotovoltaice pe centrele de date, am adus tehnologii de răcire în centrele de date.

Autor: Cristina Bellu, Roxana Petrescu

07.06.2024, 18:30 163

Integrarea politicilor ESG în modul de funcţionare al unei companii vine cu costuri, iar faptul că pentru consumatori de cele mai multe ori preţul contează reprezintă o provocare pentru afaceri, a spus Roxana Pintea, head of public affairs, ESG and Communications Vodafone România, în cadrul evenimentului ZF ESG Summit 2024, desfăşurat recent la Bucureşti.  Vodafone, parte din grupul britanic de comunicaţii cu acelaşi nume, a obţinut în 2023 o creştere a cifrei de afaceri de aproape 14% - până la 5,3 mld. lei. Vodafone a raportat pentru 2023 pierderi de 182 mil. lei, faţă de 122 mil. lei în 2022, şi un număr mediu de 2.289 de angajaţi.

„Dubla materialitate, prin care, pe de o parte, companiile ar trebui să evalueze impactul lor negativ şi pozitiv, precum şi impactul potenţial şi real asupra mediului şi societăţii, iar pe de altă parte ar trebui să ia în considerare efectele factorilor externi asupra profitabilităţii, repre­zintă o mare provocare pentru businessuri“, a spus Roxana Pintea, head of public affairs, ESG and Communications Vodafone România, în cadrul evenimentului ZF ESG Summit 2024.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro