♦ Negocierea şi pregătirea proiectului pentru retailerul OBI a durat opt luni, timp în care echipa din România a zburat de 20-30 de ori la Köln, a ţinut workshopuri şi a discutat cu clientul, a povestit Cătălin Vlădescu, VP of growth CEE & Germany, VTEX - dezvoltator de soluţii software pentru e-commerce.
Echipa VTEX România, companie care dezvoltă soluţii software pentru piaţa de comerţ electronic, a coordonat negocierea şi implementarea proiectului de transformare a infrastructurii şi activităţii online a retailerului german OBI. Negocierile au durat opt luni în timp ce procesul de implementare şi testare a durat 18 luni, a spus Cătălin Vlădescu, VP of Growth CEE & Germany, VTEX, în cadrul unei conferinţe de presă.
„Pe perioada celor opt luni am ţinut undeva la 10-15 workshopuri, multe întâlniri la sediul clientului - care înseamnă 20-30 de zboruri din Bucureşti către Köln. Deci a fost această provocare logistică. Procesul a început într-un mod standard, am primit o listă foarte mare de întrebări, cu peste 100 de întrebări, pe care a trebuit să o completăm. După ce au parcurs lista respectivă am intrat în zona de discovery şi demo, adică am mers efectiv acolo, am interacţionat cu oamenii de produs din partea echipei OBI. A fost în total 14 persoane implicate în procesul de decizie. Echipa din România a coordonat tranzacţia de la început. Oamenii din România au călătorit 20 de săptămâni pe parcursul celor 18 luni“, a spus Cătălin Vlădescu.