Companii

Albalact a investit 500.000 de euro în rebrandingul mărcii Zuzu

Autor: Diana Tudor Stoica

09.09.2010, 23:51 112

Albalact, cel mai mare producător independent de lactate, ainvestit 500.000 de euro pentru a realiza rebrandingul Zuzu, celmai vândut brand din portofoliul companiei. "Zuzu avea nevoie deacest rebranding, deoarece pentru a fi un brand credibil trebuia sătreacă printr-un proces de maturizare.

În plus, am vrut să menţinem brandul în poziţia de lider pe piaţalaptelui şi să creştem vânzările pe celelalte categorii pe careeste prezent, precum şi notorietatea brandului", a declaratCristina Miclea, directorul de marketing al companiei, fără adezvălui însă care era notorietatea brandului înainte derebranding. Ea a adăugat că Zuzu asigură 40% din vânzărilecompaniei din Alba, care s-au ridicat anul trecut la 53 mil. euro.Astfel, potrivit estimărilor ZF, Zuzu a înregistrat anul trecutvânzări de peste 21 mil. euro. Aceasta este cea de-a douainvestiţie în rebranding realizată de Albalact anul acesta, după cea alocat 300.000 de euro mărcii Rarăul. Zuzu deţine în prezent ocotă de piaţă de peste 30% din piaţa laptelui pasteurizat şi de 20%din întreaga categorie a laptelui, estimată la aproximativ 100 mil.euro, potrivit datelor companiei. "Vrem să câştigăm unul sau douăprocente din piaţa laptelui până la finalul anului", a completatMiclea. Brandul din portofoliul Albalact concurează cu mărci precumNapolact, Milli, LaDorna, Danone sau Brailact.