Companii

Cum poate industria locală de textile să treacă de la lohn la producţie sub brand românesc?

Cum poate industria locală de textile să treacă de la...

Autor: Cristina Roşca

04.07.2024, 00:07 26

Ziarul Financiar a identificat 10 companii româneşti care şi-au dezvoltat propriul brand de modă şi care au un model integrat de business, cu producţie şi retail proprii.

Pe piaţa românească de modă, una dominată clar de nume internaţionale mari, se dezvoltă şi o serie de branduri româneşti care au reuşit să îşi găsească clienţi atât în mediul offline, cât şi online.

Aceste afaceri se remarcă printr-un model integrat, cu producţie şi retail proprii, mai exact aceste companii au şi fabrică, au şi magazine. Sense, Poema, Mizar şi Hermosa sunt doar câteva exemple de mărci autohtone care au mizat pe acest model de business.

ZF a scris ieri că producătorul Braiconf din Brăila îi cere guvernului să intervină pentru salvarea industriei textile din România, un „sector de tradiţie, dar care merge către dispariţie“.

Una dintre măsurile propuse de companie era oferirea de ajutoare de stat şi/ sau programe pe fonduri europene destinate firmelor din sector care vor să renunţe la lohn şi să producă sub marcă proprie.

Ziarul Financiar a identificat zece companii româneşti care şi-au dezvoltat propriul brand de modă şi care au un model integrat de business, cu producţie şi retail.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro