♦ Compania are parteneriate atât cu jucători din sectorul ţigărilor, cât şI cu companii din industria bunurilor de larg consum şi beauty.
Interbrands Orbico, cel mai mare jucător de pe piaţa de distribuţie şi logistică, a avut în 2023 o cifră de afaceri de peste 6 miliarde de lei, în creştere cu 17% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.
Interbrands Orbico a luat naştere după fuziunea a doi jucători importanţi din piaţă, Interbrands (cu companiile Interbrands Marketing & Distribution şi Professional Brands) şi Orbico (cu Orbico şi Orbico Beauty). Compania are peste 2.100 de angajaţi.
Profitul net al companiei s-a ridicat la 53,4 milioane de lei, mai mare cu 30% faţă de anul 2022.
Clienţii companiei sunt mari lanţuri multinaţionale de magazine, lanţuri locale de retail până la magazine angro, farmacii, comercianţi locali independenţi sau antreprenori B2B, conform datelor de pe site-ul companiei.
Orbico este un grup croat fondat de Branko Roglic, care a intrat în business în urmă cu mai bine de trei decenii. Astăzi, grupul este prezent în 24 de ţări şi are peste 8.000 de angajaţi, conform datelor de pe site-ul companiei.