Companii

Interbrands Orbico, liderul din distribuţie, a trecut de borna de 6 mld. lei ca afaceri în 2024 după un plus de 17%. Profitul a fost de 53,4 milioane lei, plus 30%.

Mario Matic, director general al Interbrands Orbico România

Mario Matic, director general al Interbrands Orbico România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

09.07.2024, 18:30 148

♦ Compania are parteneriate atât cu jucători din sectorul ţigărilor, cât şI cu companii din industria bunurilor de larg consum şi beauty.

Interbrands Orbico, cel mai mare jucător de pe piaţa de distri­buţie şi logistică, a avut în 2023 o cifră de afaceri de peste 6 miliarde de lei, în creştere cu 17% faţă de anul pre­cedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Interbrands Orbico a luat naştere după fuziunea a doi jucători impor­tanţi din piaţă, Interbrands (cu com­paniile Interbrands Marketing & Distribution şi Professional Brands) şi Orbico (cu Orbico şi Orbico Beauty). Compania are peste 2.100 de angajaţi.

Profitul net al companiei s-a ridicat la 53,4 milioane de lei, mai mare cu 30% faţă de anul 2022.

Clienţii com­paniei sunt mari lan­ţuri multina­ţionale de maga­zine, lanţuri locale de retail până la maga­zine angro, farmacii, comer­ci­anţi locali inde­pen­denţi sau an­treprenori B2B, conform datelor de pe site-ul com­paniei.

Orbico este un grup croat fondat de Branko Roglic, care a intrat în business în urmă cu mai bine de trei decenii. Astăzi, grupul este prezent în 24 de ţări şi are peste 8.000 de angajaţi, conform datelor de pe site-ul companiei.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro