♦ Interbrands a fost preluat de distribuitorul croat Orbico, iar fuziunea aduce sub aceeaşi entitate juridică patru companii şi anume Interbrands, Professional Brands, Orbico şi Orbico Beauty. Distribuitorul de bunuri de larg consum Interbrands Orbico aşteaptă anul acesta venituri de 1 miliard de euro, intrând astfel în clubul miliardarilor în euro. Depăşirea acestui prag vine după un avans de 20% al afacerilor. „Anul acesta vom depăşi o bornă importantă prin atingerea unei cifre de afaceri de 1 miliard de euro la nivelul întregii companii, cu o creştere de peste 20% faţă de anul trecut. Această creştere se datorează deciziei de dezvoltare strategică bazată pe noi parteneriate cu producători de renume, printre care Wella, Ekaretta (Lipton), Lindt, Philips, lansarea noii noastre platforme de e-B2B, colaborarea pe care o avem cu partenerii noştri strategici şi, nu în ultimul rând, aportului extraordinar al echipei noastre de peste 2.000 de oameni. Ei sunt principalul motor de creştere, cel mai valoros atu al nostru“, spune Ioana Boghenco, general manager al Interbrands Orbico.