Interbrand Orbico, cel mai mare jucător de pe piaţa de distribuţie a bunurilor de larg consum ca cifră de afaceri, se confrunctă cu fluctuaţia de personal cu multe alte companii active pe plan local, iar reprezentanţii companiei spun că procentul fluctuaţiei este mai ridicat la generaţia tânără.
„Anul acesta îmbunătăţim indicatorul de fluctuaţie, având o scădere până în prezent de patru puncte procentuale raportat la aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu şapte puncte procentuale raportat la anul 2021. Cu o piaţă a muncii dinamică, cu multe oportunităţi, devenim din ce in ce mai creativi şi personalizăm programe care să ne diferenţieze şi să răspundă nevoilor diferite astfel încât oamenii să aleagă să rămână alături de noi pentru o perioadă lungă de timp“, au spus reprezentanţii companiei care are peste 2.300 de angajaţi. Interbrans Orbico a luat naştere după fuziunea a doi jucători importanţi din piaţă, Interbrands (cu companiile Interbrands Marketing & Distribution, Professional Brands) şi Orbico (cu Orbico şi Orbico Beauty).